Hallo,
Ik heb een tijd geen WR gespeeld (een pause van een jaar) en ga het weer spelen. Mijn vorige clan is opgeheven omdat de leider banned is en daarom ben ik gepauseerd. Ik zoek nu een funclan. M'n kd is laag omdat mijn pc telkens uitvalt maar dat word veranderd. Ik kan helpen met de site en als jullie mij een noob vinden die dit forum bespamt is dat je eigen mening. En me ingame naam is josausv1
U heeft zelf al antwoord gegeven.
Ik wil ook blauw
deze kleur past beter bij je.
The Dutch Elite are among the oldest and most established clans in War Rock history, they have always been a solid clan and I’m sure we will continue to see great accomplishments out of them.
Z4itsev schreef:
Je hebt echt een hele mooie website
Ik ga hier echt stuk, zonder dat ik alles wist van HTML had ik al betere site haha.
Oh, dit herinnerd me aan dat ik de site weer eens moet update maandag maar even doen dan
Ik wil ook blauw
deze kleur past beter bij je.
The Dutch Elite are among the oldest and most established clans in War Rock history, they have always been a solid clan and I’m sure we will continue to see great accomplishments out of them.
~Hyperion
za 20-02-2010 23:33
snipasu
Geregistreerd: zo 13-12-2009 11:03 Berichten: 150 Woonplaats: Arnhem
lmbackm8 schreef:
Oh, dit herinnerd me aan dat ik de site weer eens moet update maandag maar even doen dan
is zn site toch nog ergens goed voor geweest
_________________ ty lennart
zo 21-02-2010 0:40
Casaya
Geregistreerd: zo 06-12-2009 9:40 Berichten: 214 Woonplaats: Bikinibroek
Ik vind het grappig dat tie zegt: Ik zoek nu een Funclan, En dat tie een laag kd heb omdat zen pc uitvalt? dat vind ik niet echt een reden voor laag kd maja^^
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen